محمد کیان رحیمیمحمد کیان رحیمی، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

محمد کیان گل پسر مامان و بابا

تولدت مبارک عزیزم...

1395/9/22 23:27
نویسنده : مامان و بابا
296 بازدید
اشتراک گذاری

       

با نهادن نام مادر اوج گرفتم. گویی آنقدر بزرگ شدم که خدا فرشته ای را به امانت به من سپرد. آن فرشته تو بودی و من با وجود تو بزرگ شدم.

وقتی با لحن کودکانه صدایم میزنی "مامان" دیگر از دنیا هیچ نمیخواهم. لبخندت بزرگترین هدیه و نگاه های مهربان توام با نیازت بزرگترین لذت زندگیم است.

محمد کیان عزیزم

ای آفتاب نازنین زندگیم، همیشه درخشان بمان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله زینب
29 آذر 95 20:11
تولدت مبــــــــــ❤ــــــــــــــارک عزیزم
خاله مریم
3 دی 95 20:49
بالاترین آرزویم برایت این است که حاجت دلت با "حکمت خدایت" یکی باشد... هرچی آرزوی خوبه مال تو... دوست دارم عزیزم تولدت مبارک